• Bewerking
  • Verpakking
  • Transport
  • Componenten
  • Opslag
  • Diensten
  • Besturing

HITMA Groep

Vacature online customer journey expert

donderdag, 24 mei 2018

Large_large_large_media_307_226301_w960_h300_crop_1__1__1_

Ga jij als customer journey expert onze (potentiële) klanten de allerbeste online ervaring bieden waardoor onze verkopers uitstekende leads ontvangen? Ben je daarbij in staat ICT-bedrijfsprocessen te optimaliseren en met marketing digitale diensten te ontwikkelen die klanten verrassen én vooruit helpen? Dan hebben we bij Hitma jouw expertise hard nodig.

Samen met je marketing- en verkoopcollega’s onderzoek je welke businesskansen er in de databronnen van Hitma besloten liggen. Zo geef je inzicht in het gedrag van onze (potentiële) klanten op de digitale kanalen, waardoor je helpt deze kanalen te verbeteren en uit te bouwen. Je monitort de resultaten en adviseert hierover op strategisch en tactisch niveau. Hierbij is altijd sprake van een wisselwerking tussen bedrijfsprocessen, systemen en de diverse stakeholders.  

Wat doet Hitma? 

Bij Hitma draait het om het bieden oplossingen voor technische vraagstukken binnen de B2B-sector. Dit kan simpelweg een product zijn, maar ook advies, onderzoek, service of een maatwerksysteem. Wij zijn werkzaam in uiteenlopende branches; Van farmacie, ziekenhuizen en voedingsmiddelenindustrie tot chemie en maakindustrie. 

De functie in een notendop 

Je doet er met marketing, sales en ICT alles aan om meer verkoop te realiseren met behulp van digitale diensten en middelen. Hiervoor ben je constant in contact met je collega’s en regel en optimaliseer je de transitie van data naar “hapklare” verkoopinformatie. 

Je hebt ervaring met:  

  • Marketing automation 
  • CRM- en ERP-systemen 
  • CMS en PIM 
  • SEO en SEA 
  • Optimalisatie en analyseren van data 


Je wordt verantwoordelijk voor: 

  • Technisch management van de Hitma-websites (input, planning en executie) 
  • Workflow tussen marketing automation en het product informatie systeem (PIM) 
  • Optimalisatie bezoekersaantallen en het gebruik van de websites door middel van SEO. 
  • Analyse van online campagnes rond SEA en sales promotie. 
  • Ontwikkeling nieuwe online-functionaliteiten
  • Analyse van online resultaten en het gebruik van digitale tools Analyse van online business en je doet voorstellen tot verbetering Management, budgetbewaking en tijdsplanning online projecten 
  • Advies aan marketing, verkoopmanagement en directie over de inzet van nieuwe tools om kansen m.b.t. internet, online marketing en online sales te vergroten 


Jouw werkomgeving 

Je werkt intensief samen met het marketingcommunicatie waar contentcreatie, in woord en (bewegend) beeld, en inbound marketing in goede handen zijn. Daarnaast werk je intensief met de verkoopteams. Deze teams werken in een transparante strategie, waarbij het delen van kennis door onze technische specialisten, die als ambassadeurs hun bedrijf vertegenwoordigen, de basis is voor onze klantrelaties. Vanuit het marketingteam worden regelmatig marktonderzoeken uitgevoerd door frisse geesten in het kader van een stage- of afstudeeropdracht. 

Wil je deze baan? 

Neem voor meer informatie contact op met Wendy Koolmoes. Ook als je direct wilt solliciteren, kun je bij haar terecht (wkoolmoes@hitma.nl).


Dit is een vacature van HITMA Groep
  • Stuur door
  • Afdrukken
  • E-mail de redactie over dit onderwerp
  • Twitter dit bericht